New Forest

18 september 2017 - New Forest, Verenigd Koninkrijk

Dag 16

Vanmorgen is het redelijk weer. Het weer is goed en de paarden staan op de weide en bij het toilet gebouw.

IMG_1095 - kopie IMG_1101 - kopie IMG_1105 - kopie IMG_1107 - kopie

We stappen in de auto en gaan een rondje New Forest, we hebben alleen vandaag dus willen nog ff wat van het park zien. We gaan eerst naar het vvv kantoor waar we een leuk filmpje over New Forest zien. Daarna lopen we nog even door het dorp en zien een hele lading HELE mooie auto's bij een Massarati winkel.

IMG_1112 - kopie IMG_1113 - kopie IMG_1114 - kopie

FF doorsparen. We hebben een mooie kaart en rijden door het park.  Overal waar we rijden zien we paarden langs de weg. Het is weer erg mooi en gaan nog even naar een plek waar je herten kunt zien. Het is midden op de dag dus denken niet dat we wat zien maar ja hoor. We zien 2 hertjes in de bosjes.

IMG_1123 - kopie IMG_1124 - kopie

We drinken een bakkie koffie bij een mooi restaurant en voor het raam lopen de paarden rond.

IMG_1145

We zien echt overal dieren rond lopen. Blijft leuk en het weer is ook goed.

IMG_1132 IMG_1137 IMG_1139 IMG_1149 IMG_1152 IMG_1155 IMG_1166 IMG_1180 IMG_1189 IMG_1192 lekker ijsje eten

We gaan nog naar Bucklers hard. Hier was vroeger een scheepswerf waar de schepen voor admiraal Nelson gemaakt zijn. In de tweede wereld oorlog werden hier spionnen opgeleid en vertrokken de boten voor D-day.

IMG_1194 IMG_1198 IMG_1199

Het is onze laatste avond op de camping.Ik loop nog even een rondje over de camping, het is zalig herfst weer en dan hangt er zo'n lekkere geur in het bos. Er zijn heel veel eekhoorntjes bezig met nootjes verzamelen maar zijn moeilijk op de foto te krijgen. Even afscheid genomen van de paarden.

IMG_1213 IMG_1218

Het wordt al vroeg donker en slapen nog 1 keer in ons lekkere bedje in de auto. Morgen naar terug naar Dover waar we in een B&B slapen en de volgend ochtend de ferry naar huis. snik snik

1. Martha:
    19 september 2017
    Gaan jullie terug word het mooi weer .
  2. Martha:
    19 september 2017
    Ik wist niet dat er zoveel paarden waren in Engelan.
    Ezels wist ik wel 😂😂
    het belangrijkste is dat jullie genoten hebben toch.👍👍❤