Den helder- Aalborg

18 augustus 2021 - Amsterdam, Nederland

Screenshot_20210817-095849_Maps

Dinsdagochtend zijn we in de honda gestapt richting aalborg. alles ging best vlot maar ja je moet langs Hamburg.....

Voor Hamburg stonden we al in de file en zeker 1,5 uur later waren we er pas voorbij.

20210817_151515

Over de Deense grens, zonder enige controle trouwens, maar gestopt om een happie te eten. Weer terug in de honda rijden we net weer op de snelweg en wat denk je grrrrr er brand een rood lampje. NEE hé niet weer ahhhhhh. Iets met de airbag????

20210817_200028

We moesten nog 2 uur rijden dus in het boekje gezocht wat het was. Nou maar door gereden tot het hotel in aalborg.

Nou dat klinkt leuk maar half Aalborg ligt open dus zoek zoek en daar zag ik een bordje met P voor prinsen hotel.

Helaas die was vol dus maar gemeld bij de receptie. Daar werd ik heel vriendelijk in het Engels te woord gestaan. We moesten parkeren bij het congrescentrum en konden dan lopend onder het spoor terug naar het hotel. Eerst onze tassen maar uit de auto gehaald en toen we de auto weer starten was het lampje uit 😃 de auto geparkeerd, terug gelopen en eindelijk lekker op bed gepoft. Was een lange dag en dan nog dat lampje🥴 Nu had ik wat limonade gemorst dus we hoopte dat dat hetwis geweest. Morgen maar kijken of het uit blijft🤨

1. Lilian:
    18 augustus 2021
    Pff, hoop het ook voor jullie
  2. Martha:
    18 augustus 2021
    Jullie zijn ook stelletje avonturiers he.
    Nou hopen op nog wat vakantie plezier.❤
  3. Joke laagland/krijgsman:
    18 augustus 2021
    Hopelijk kom je in volgende verhaal vertellen dat er helemaal geen rode lampjes meer branden in de auto hoor
    Goede reis verder
    X x
  4. Jeany:
    18 augustus 2021
    O jee...ik ga ook hopen voor jullie dat het lampje uit blijft...🙏
  5. Marlies:
    19 augustus 2021
    Gatsie, rode lampjes....succes morgen, het komt vast goed!