ok het is misschien een afwijking

20 november 2016 - Saint John's, Canada

Soms denk ik dat vakantie plannen een afwijking is inderdaad. We hebben de vakantie voor september volgend jaar al zo goed als geregeld :-)

We gaan eerst naar kennissen die we ontmoet hebben op Newfoundland. We vliegen naar Toronto en ze wonen op een half uur rijden van de Niagara watervallen. Daar blijven we een paar dagen en gaan dan door naar Gettysburg waar we het een en ander van de Amerikaanse burgeroorlog gaan bekijken. Vervolgens naar Cleveland waar een ander stel woont dat we op Newfoundland hebben ontmoet. In Cleveland is het Rock and Roll Hall of Fame. Dan een lange dag rijden door Michigan op weg naar Sault ste. marie waar we een paar dagen blijven en een treinrit naar Agawa canyon gaan doen. Hierna richting Killarney prov. park en naar manitoulin Island waar nog heel veel van de first nation indianen te vinden is. Dan de ferry naar Tobermory waar het ook erg mooi moet zijn en vervolgens richting Algonquin park. We eindigen met een dagje 1000 islands vlak bij Kingston en dan terug naar Toronto