Weer thuis

2 september 2021 - Den Helder, Nederland

Vannacht weer lekker geslapen en vroeg weer op. Om half 7 gingen we ontbijten. Helaas was het wel wat druk want ja, we komen om 8 uur aan. Maar gewacht tot de ergste meute aasgieren weg was. Wat zijn mensen rare dingen. Nou ja, toch een rustig plekje gevonden want het is gelukkig groot zat. Om half 8 mochten we naar de auto en rond half 9 reden we van de boot af. Met een paar koffie en plaspauzes konden we vrijwel overal wel goed doorrijden. Bij hamburg in de eerste tunnel kwam er een ambulance brullend voorbij maar het oponthoud viel reuze mee. Wel erg druk. Om 7 uur waren we eindelijk thuis. De spullen binnen gezet en maar even wat te eten besteld. Straks maar weer lekker in ons eigen bed snurken.

Screenshot_20210902-194001_Maps

Ik wil iedereen bedanken voor het volgen van onze reis en de leuke reacties. Ik vind het leuk om al het moois met jullie te delen. Mochten jullie vragen hebben dan weten julie me te vinden.

Voor wie het wil weten. We hebben de ferry besproken bij fjordline. Alles keurig geregeld. De schepen zijn erg mooi. De twee persoonshutjes zonder raam zijn klein maar prima voor 1 nacht.

Het huisje hebben we bij Inter Home besproken. We hebben het huisje uitgekozen puur op de foto's. Later las ik veel slechte reviews over Inter Home maar wij hebben very last minute besproken en kregen direct de bevestiging dat de reservering binnen. In de bevestigingsmail stond dat we nog papieren zouden krijgen. Omdat we een dag eerder al weg zouden gaan hebben we gebeld naar Inter Home. Op de site en de mail stond al dat het lang kon duren. Uiteindelijk duurde het 15 minuten en ik werd keurig geholpen en kreeg ik tijdens het gesprek de aanvullende papieren al via de mail. Het huisjes was precies zoals vermeld en was van alles voorzien dat je nodig hebt. Wij waren maar met z'n tweeën dus hadden de ruimte. Met 6 volwassenen misschien wat klein maar dat uitzicht en de rust maakt alles goed. De toegangs weg is een single trackpad, ook in de tunnel dus oppassen maar zelfs met onze suv prima te doen.

Nogmaals bedankt en wie weet tot de volgende reis, we hebben nog genoeg bestemmingen op ons lijstje staan🤣

Groetjes nelleke en gerrit

2 september 2021
    👍💋
  3. Lilian:
    3 september 2021
    Ik vind het hartstikke leuk om jullie avonturen zo te volgen.
  4. Nelleke:
    3 september 2021