New forest - Dover

18 september 2017 - Dover, Verenigd Koninkrijk

Dag 17

Helaas moeten we afscheid nemen van New Forest, het is prachtig weer en we hadden graag langer gebleven maar ja, we moeten terug. Nog even een laatste blik op de paarden.

IMG_1231

We pakken de tent, bijna droog, in en gaan ontbijten in Lyndford waar een Nederlands meisje werkt.

IMG_1232 IMG_1235

We moeten een behoorlijk stuk rijden en willen niet onder Londen door dus gaan onder de kust langs en stoppen in Hastings, hier dachten we een bakkie te doen met uitzicht op zee maar er is niet echt iets aan het water alleen een midget golf en pretparkje en gokhallen. We drinken wat en gaan dan gauw verder naar Dover. Hier hebben we een B&B besproken, Sallisbury House, maar kunnen pas om 6 uur inchecken. We zijn er om 5 uur dus gaan maar nog ff in een pub iets drinken. Daarna maar inchecken. We worden ontvangen door een echte engels man maar met een grote bos haar en een korte broek. Het huis is een victoriaans huis en binnen is het ook zo. Allerlei tierelantijntjes, kleedjes en schilderijtjes maar erg knus. Onze kamer ziet er leuk uit maar we zijn moe en gaan lopend naar een pub eight bells en kunnen daar heel goed kopen eten en een drankje nemen. We horen dat er vannacht storm verwacht wordt en gaan maar lekker slapen. Morgen de ferry van 10 uur, als hij maar gaat?

IMG_1237IMG_1239 IMG_1242  IMG_1244 IMG_1245

1. Joke laagland/krijgsman:
    18 september 2017
    Bedankt voor het verslag leuk om te lezen