Nawoord

18 september 2017 - Den Helder, Nederland

We hebben weer een prachtige vakantie gehad. Voordat we weg gingen waren we bang dat het weer tegen zou vallen want we gingen toch in september naar Engeland. Dit is gelukkig erg mee gevallen want heb je meer regen dan wordt het een heel ander verhaal. We hadden mazzel en hebben kunnen doen wat we graag wilde. Natuurlijk moet je niet in je tent gaan zitten mokken dat het slecht weer is want dan wordt het nooit leuk maar als het echt de hele dag regent dan wordt je erg nat :-)

We hadden ook geluk dat alleen onze eerst week nog een vakantie week was in Engeland en de rest niet. In het hoog seizoen is het denk ik mega druk overal en dat maakt het ook wat minder leuk vind ik. We hadden de campings van te voren besproken en dat is ons goed bevallen, op 1 camping na dan maar dat is ook weer goed gekomen.

Ik wil mijn trouwe volgers bedanken voor het lezen en de lieve woorden. Sorry dat het een beetje raar ging maar daar kon ik niet veel aan doen.