Bedankt
18 juni 2026 - Girdwood, Verenigde Staten
Graag wil ik mijn volgers bedanken voor de leuke en lieve opmerking. Ik hoop dat ik jullie er van heb overtuigd dat Alaska niet alleen maar koud is. Mocht iemand beslissen "daar wil ik ook naartoe " dan kun je me altijd vragen om advies🤣
NATUURLIJK wil ik ook Maartje heel hartelijk bedanken dat ze met me mee wilde reizen. Wat hebben we het ontzettend leuk gehad. We hebben alles gezien waar we op hoopte en nog veel meer. Het was fijn om dit samen te beleven💋♥️💋 en wat zal het thuis weer eenzaam zijn.
Groetjes Nelleke 💋💋♥️

Het leek eike dag net of wij er ook bij waren.
Geweldige foto,s echt meegenomen.
Kom goed thuis en tot gauw ❤️❤️
Jij bedankt dat we alles weer mochten meebeleven t was Fantastisch om te zien en te horen.
Kom heelhuids thuis!
En ja weer alleen thuis maar er is er 1 die wel op je wacht 🐈🐱bedankt nel
Ik keek er elke dag naar uit. Zoveel gezien en ondernomen. Wat een belevenis. Nu nog maanden nagenieten en een mooi album maken. Tot gauw. Liefs van Jannet.
Beetje jaloers omdat dit zo in mijn hart zit om dat ooit te zien maar wat niet zal gebeuren. Maar dat met jullie te beleven was echt GEWELDIG en wat een andere wereld. Maar ook dat je op de onderzoekboot gaat vragen wat ze doen vond ik TOP en Goed om dit te weten over de Walvissen.
HEEL VEEL DANK EN LIEFS VOOR JULLIE BEIDE!!
Wat hebben jullie veel gezien en gedaan. Een goede terugreis gewenst.