Bedankt

18 juni 2026 - Girdwood, Verenigde Staten

Graag wil ik mijn volgers bedanken voor de leuke en lieve opmerking. Ik hoop dat ik jullie er van heb overtuigd dat Alaska niet alleen maar koud is. Mocht iemand beslissen "daar wil ik ook naartoe " dan kun je me altijd vragen om advies🤣

NATUURLIJK wil ik ook Maartje heel hartelijk bedanken dat ze met me mee wilde reizen. Wat hebben we het ontzettend leuk gehad. We hebben alles gezien waar we op hoopte en nog veel meer. Het was fijn om dit samen te beleven💋♥️💋 en wat zal het thuis weer eenzaam zijn.

Groetjes Nelleke 💋💋♥️

13 Reacties

  1. Anouk:
    18 juni 2026
    Fijn je ons meenam op reis, en dat je zo genoten hebt. Goede reis naar huis.
  2. Charlotte:
    18 juni 2026
    En jij bedankt dat we mee mochten reizen ❤️ ik heb ervan genoten! Goede reis terug en sterkte met thuiskomen in een leeg huis 😢
  3. Nelleke barten krijgsman:
    18 juni 2026
    Bedankt lot
  4. Martha:
    18 juni 2026
    Heel erg bedankt lieverd voor de mooie verhalen.
    Het leek eike dag net of wij er ook bij waren.
    Geweldige foto,s echt meegenomen.
    Kom goed thuis en tot gauw ❤️❤️
  5. Carmen Blaauboer:
    18 juni 2026
    Zo fijn dat je met Maartje deze fantastische reis hebt kunnen maken. Ook wij hebben genoten 😍
  6. Jessica Weijers:
    18 juni 2026
    Fijn dat jullie deze mooie reis samen konden maken. Was weer leuk om alles te volgen 🥰
  7. Matty:
    18 juni 2026
    Zo fijn dat je met Maartje deze reis met in je hart Ger toch nog kon maken.
    Jij bedankt dat we alles weer mochten meebeleven t was Fantastisch om te zien en te horen.
    Kom heelhuids thuis!
  8. Joke:
    18 juni 2026
    dankjewel en dat word zeker weer wennen in Nederland🥰
  9. Harriët:
    18 juni 2026
    Het was erg mooi om jullie belevenissen mee te lezen. Mooie foto’s ook! Goede vliegreis terug gewenst. Liefs 💋
  10. Jacqueline:
    19 juni 2026
    Vond het geweldig om mee te reizen.want ja ik ga dat nooit doen maar heb nu mee geleeft.super mooi
    En ja weer alleen thuis maar er is er 1 die wel op je wacht 🐈🐱bedankt nel
  11. Jannet:
    19 juni 2026
    Lieve Nelleke en Maartje. Wat heb ik genoten van jullie verhaal en de foto’s.
    Ik keek er elke dag naar uit. Zoveel gezien en ondernomen. Wat een belevenis. Nu nog maanden nagenieten en een mooi album maken. Tot gauw. Liefs van Jannet.
  12. Tijmentje:
    20 juni 2026
    Nelleke en Maartje wat een belevenis heb ik mogen meemaken bij jullie reis!
    Beetje jaloers omdat dit zo in mijn hart zit om dat ooit te zien maar wat niet zal gebeuren. Maar dat met jullie te beleven was echt GEWELDIG en wat een andere wereld. Maar ook dat je op de onderzoekboot gaat vragen wat ze doen vond ik TOP en Goed om dit te weten over de Walvissen.
    HEEL VEEL DANK EN LIEFS VOOR JULLIE BEIDE!!
  13. Anneke Hingstman:
    20 juni 2026
    Ik heb ook genoten van je avonturen in Alaska. Wat een prachtige natuur!
    Wat hebben jullie veel gezien en gedaan. Een goede terugreis gewenst.

Jouw reactie