Dag 1 den helder - Hilpoltstein DL

4 juni 2018 - Saint John's, Canada

Na een voor gerrit "sportief" en voor mij een cultureel weekend was het vanmorgen dan zover. De laatste spullen in de auto gepropt en na een bakkie met opa (die we helaas alleen achter moeten laten) gaat onze reis beginnen. Rond 9 uur weggereden en bij de oude grens overgang maar weer een bakkie gedaan. Verder op nog een broodje gegeten en ondanks de vele wegwerkzaamheden konden we overal lekker doorrijden en kwamen we tegen 6 uur aan in Hilpoltstein. Hier is het hotel Zum Schwarzen Ross waar we de eerste nacht verblijven.

SAM_1091 SAM_1090

Het is een dorpje met mooie oude huizen en ons hotel ziet er prachtig uit. Op de binnenplaats een mooie beergarten dus gauw de spullen in de kamer gezet en de tuin in want het is rond de 30 graden pfffff. Aan de muur van een van de gebouwen hangen allemaal houten zwaluwnesten en het is een lawaai van jewelste als de zwaluwen af en aan vliegen.

SAM_1087 SAM_1088 SAM_1089

We kunnen hier ook lekker eten dus blijven lekker zitten. Ik neem de snitsel S en ger de XL.

SAM_1094 SAM_1097

Lekker gegeten en alvast wat info van Slovenie bekeken. Daarna naar de kamer want we willen op tijd voorbij Munchen zijn.

1. Jacqueline Smits:
    4 juni 2018
    Fijne vac fam.ziet er nu al leuk uit dus komt vast goed
  2. Anouk Stroo:
    4 juni 2018
    Veel plezier fijne vakantie!!!
    Xxx
  3. Bob Krom:
    5 juni 2018
    Dat word weer genieten. Voor jullie en de lezers. Fijn vakantie luitjes.
  4. Joke laagland/krijgsman:
    5 juni 2018
    We gaan jullie weer volgen
    Veel plezier x x