Dag 19 Weer Thuis

23 juni 2018 - Den Helder, Nederland

Vannacht behoorlijk geregend en het is pittig afgekoeld 12 graden brrrr. Vanmorgen was het wel weer droog.

SAM_2231

We waren wat te vroeg (10 minuten) bij het ontbijt en de Duitse meneer die het ontbijt regelde vroeg of ik geen horloge had????? Nou ja de toon is dan al gezet. Hij kwam nog vriendelijk een praatje maken en maakte een grap over het voetbal????? Dat doen duitsers toch niet, grappen maken………..

Alles weer in de auto en rijden maar. Het begin nog mooi in de bergen maar voor de laatste tunnel nog bergen en na de tunnel foetsie snik snik. Vind ik altijd rottig hoor, ik hou van de bergen.

SAM_2234 doei bergen :-(

Verder is het eentonig rijden, bakkie doen, rijden, tanken, drinken, tanken en een happie eten.

SAM_2237

Het is behoorlijk druk, paar keer file en na een lange rit komen we om half 11 eindelijk thuis.

SAM_2247

1. Martha:
    23 juni 2018
    Bedankt voor dagelijkse verhaal we hebben voor niets meegereisd 😂😂
  2. Nelleke barten krijgsman:
    :-)
  3. Tinie Barink:
    23 juni 2018
    Bedankt Nelleke, voor je mooie vakantie verhalen.
    Groetjes Tinie
  4. Nelleke barten krijgsman:
    xxx
  5. Charlotte:
    23 juni 2018
    Natuurlijk maken ze in Duitsland wél grappen over voetbal als Nederland uitgesloten is van het WK 😂

Fijn meegereisd, dankjewel ☺
  6. Jessica Weijers:
    23 juni 2018
    Fijn dat jullie weer heel thuis zijn. Mooie vakantie gehad, was leuk om te lezen 👍
  7. Joke laagland/krijgsman:
    23 juni 2018
    Jammer dat ik de laatste twee dagen niet kon ontvangen maar vond het heel leuk om jullie te volgen maar ook lekker dat julie weer thuis zijn
  8. Nelleke barten krijgsman:
    23 juni 2018
    Nu wel toch joke? Anders in de boven balk op verhalen drukken
  9. Nelleke barten krijgsman:
    23 juni 2018
    Je heb de laatste dagen nu wel gezien toch joke?
  10. Rita:
    23 juni 2018
    Dank voor je verhalen! Heb ze met plezier gelezen. Ook wij reizen rond in de bergen en dwalen door gorges. Heerlijk hè?
  11. Nelleke barten krijgsman:
    24 juni 2018
    Waar zijn jullie Rita?
  12. Tijmentje:
    24 juni 2018
    Geweldige belevenissen hebben jullie gehad, wij meegenoten van je schitterende verhalen.