onze route 2016

18 januari 2016 - Den Helder, Nederland

Dit jaar gaan we de volgende route volgen:

route 2016

Amsterdam - Dublin:                                               glemore house

Dublin – st. johns

St. johns – witless bay: Elain's B&B by the Sea       elaines_by_the_sea

Witless bay – ferry land: Dunne's B&B                     dunne's

Ferry land – st. Vincent: Whale sound B&B             whale sound st vincent

St. Vincent – salvage: Durdle's Stay                        durldles'

Salvage – gander:  here we stay 1 night with our FB friend Diana Davis

Gander -  la scie: Fair heaven retreat                       fair heaven retreat la scie

La scie – nickey’s nose cove: B&B by the waves        by-the-waves-b-b

Nickey’s nose cove – twillingate: Ocean View Retreat ocean view retreat twillingate

Twillingate – Elliston: Bird Island B&B                            bird island B&B elliston

Elliston -  salmon cove: At william's rest B&B               at william's rest

Salmon cove -  st. john’s

1. Ivonne:
    18 januari 2016
    Leuk, ik ga jullie weer volgen. Voor ons was het daar eenmalig. kan niet zien wanneer jullie gaan.
  2. Martha:
    18 januari 2016
    Heel leuk ga zeker weer kijken groetjes❤
  3. Nelleke barten krijgsman:
    hoi ivonne,
    leuk dat je ons weer volgt, je krijgt vanzelf weer een mailtje dan zie je wanneer we gaan
    maand later dan vorige keer
  4. Anouk Stroo:
    19 januari 2016
    Ook ik ga jullie weer volgen!! Leuk, veel plezier alvast.
  5. Ingrid:
    20 februari 2016
    Hallo Nelleke,

De link naar jullie website vond ik via Tripadvisor. Wanneer vertrekken jullie en voor hoe lang? Wij gaan 6 augustus weg. Eerst een aantal dagen een auto op NS en dan naar NFL. Onze reis staat nog niet vast. We twijfelen nog of we naar St. John's (moeten) gaan. Dus weten we ook nog niet of we de lange oversteek maken of de korte heen en terug. Hartelijke groet, Ingrid
  6. Nelleke barten krijgsman:
    20 februari 2016
    hoi ingrid, wij vliegen 30 juni naar Dublin en 1 juli naar st. johns. we blijven 3 weken. als je de korte heen gaat dan de punt van st. Andrews heen en terug gaat en dan naar st. johns dan heb je het grootste gedeelte gezien van newfoundland. ik zou zeker 3 weken gaan. als je nog info wilt dan mail je maar. groetjes nelleke