Dag 8 warm warm warm

11 juni 2018 - Ankaran, Slovenië

Gisterenavond voor het eerst het ventilatortje in de auto aan gehad omdat het toch wel wat warm was in de auto. Toch lekker geslapen en pas laat wakker voor ons doen 9 uur. Ook maar het ontbijt op het terras genuttigd. Ik een potje met griekse yoghurt, besjes en havermout en ger een lekker eitje.

SAM_1482

Het was inmiddels al 29 graden en we reden naar Piran. Een klein plaatsje aan de kust. De weg er naar toe gaat langs de enige haven van Slovenie en dat is niet echt een mooi uitzicht.

SAM_1484

Voor Piran moeten we weer parkeren en met de bus het stadje in. Het is een mooi plaatsje maar het is zo ongelofelijk warm 31 graden. We gaan ff kijken in het schelpen museum, niet groot maar een mooie collectie.

SAM_1485 SAM_1486 SAM_1487 SAM_1488 SAM_1490 SAM_1492 SAM_1493 SAM_1496 SAM_1499 SAM_1500 SAM_1502

Dan zoeken we of er een boottocht is maar helaas gaan ze nog niet zo vaak per dag. We rijden nog ff een plaats verder Portoroza waar we bij het vvv een boottocht voor morgen ochtend bespreken. Daarna gaan we maar terug naar de camping. Hier vinden we op het terras een plekje naast een stopcontact (laptop heeft slechte accu) en gratis wifi. Joepie ik kan weer verslagen maken.

SAM_1503

Wel een dure grap want Ger zit naast me en is erg dorstig :-) We gaan maar tegen ons gevoel in, niets doen. Straks nog ff zwemmen en een hapje eten.

1. Jessica Weijers:
    11 juni 2018
    Echt top weer Nel, morgen wordt het hier rond de 18 gr. Leuk die verslagen 👊
  2. Bert:
    Hoi Nelleke,

Was vandaag weer op het nioz en heb je reisverslagen tot nu toe gelezen.
    Ziet er allemaal prachtig uit en jullie hebben ook meestal mooi weer.
    Heerlijk, geniet er nog maar even van.

Groet, Bert
  3. Tijmentje:
    12 juni 2018
    Geweldig heb mee genoten.
  4. Nelleke barten krijgsman:
    12 juni 2018
    gaat lukken Bert het is hier schitterend en inderdaad mazzel met het weer

thanks zus maar welke?