Dag 7 Op naar de kust

11 juni 2018 - Ankaran, Slovenië

Gisterenavond Flikken Maastricht gekeken met het geluid wat harder door de regen. Weer lekker geslapen en vanmorgen ging bijna iedereen op de campin ginpakken. Wij ook want we gaan een paar dagen naar de kust. We ontbijten op ons gemak en ruimen alle spullen de auto in. Als laatste de tent want die is nog erg nat. Gelukkig droogt het wel snel want het zonnetje schijnt weer. Toen alles in de auto zat eerst maar weer een bakkie gedaan bij het hotel en toen op pad.

SAM_1431 SAM_1435

De snelste weg gaat via Italie- Trieste. het is weer een prachtige kronkelweg door de bergen maar langzaam worden de bergen minder tot ze alleen in de verte zichtbaar zijn. We vonden het erg mooi in de bergen en nu kijken hoe het aan de kust is. het is inmiddels bijna 30 graden. We vinden gelukkig de camping snel. Niet echt ons dingetje want het is een mega grote camping. Ik heb speciaal een groot plekje aan het water gereserveerd en dat is een prachtig plekje. De rest van de camping staat echt hutje mutje en camper aan camper maar ons plekje ligt er rustig bij. Wel pal naast het restaurant, we hoeven alleen langs een muurtje en zitten dan op het terras. Maar ja, eerst moet die tent opgezet. Dat was ff zweten maar het ging vrij vlot.

SAM_1439 SAM_1440 SAM_1441

We kunnen lekker in het windje zitten en de zee is echt op 3 meter. Dus lekker mijn tankini aangedaan en een verfrissende duik genomen. Lekker hoor.

SAM_1444 SAM_1454

Het middag eten is er bij ingeschoten en we zouden vanavond gehaktballetjes met spercibonen eten maar met die hitte blllll. We gaan lekker op het terras zitten en bestellen een schotel voor 2 personen. krijgen we daar toch een grote schaal vol met vlees en patat. wij konden het niet eens op kun je na gaan.

SAM_1459 SAM_1462 SAM_1463 SAM_1470

uit buiken voor de tent en nog ff een duik. Daarna lekker onder de douche en de zon in de zee zien zakken. Naast ons in het restaurant begint een meneer gitaar te spelen en zingen. klinkt goed en we zitten lekker voor de tent. Het blijft lang warm dus we verplaatsen nog ff naar het terras voor een koel drankje en dan weer pitten

1. Martha:
    11 juni 2018
    Mooi weer nel geniet er maar lekker van hoor
  2. Marlies:
    11 juni 2018
    Goed idee, de kust...
  3. Nelleke barten krijgsman:
    12 juni 2018
    ja lekker en mazzel met het weer. wel warm maar vorige week was het hier nog heel slecht