Dag 14 Naar de meren

17 juni 2018 - Bohinj, Slovenië

Vanmorgen weer mooi weer dus ontbeten en daarna de boel weer ingepakt. We rijden vandaag naar Bohinj meer. Het is niet al te ver rijden maar we doen het op ons gemakje. We moeten eerst langs Bled daar is het al aardig touristisch en het meer waar wij naar toe gaan ligt iets verderop. Bij de camping aangekomen zien we al dat het iets wat ongeorganiseerd gaat. Zoek maar een plek en iedereen staat dan ook schots en scheef op de gekste plekken. Wij zien nog net een plekje aan het meer, gelukkig want 1 rij verder en dan staat echt alles door elkaar. We hebben een mooi uitzicht over het meer en de tent staat al weer gauw.

SAM_1921

In de loop van de middag komen er steeds meer campers, busjes en tenten en het is echt een chaos. Overal staan ook de auto's er tussen gepropt en we vinden de camping een gebrek aan sfeer hebben.

SAM_1925 SAM_1929

Maar ja we staan goed en overdag gaan we toch dingen doen dus we laten het maar zo. We hebben vanmiddag vlees gehaald voor de BBQ en zitten lekker te piepen aan het water. Wel nog even gezwommen en ger de beentjes laten afkoelen. Heel even zijn er ladingen muggen maar als het donker wordt en frisser zijn ze gelukkig weer weg.

SAM_1918 SAM_1927 SAM_1930

1. Martha:
    18 juni 2018
    Dat was een kort verslag 😂😂