Amsterdam - Londen-Halifax

5 juni 2015 - Halifax, Canada

Dag 1
4 juni 2015
De dag begon zo mooi. Goed weer, mooi op tijd op schiphol en de vlucht van Londen naar halifax was erg mooi. Het was redelijk helder dus we konden goed zien dat we over Wales vlogen daarna een hele tijd niets. Lekker zitten lezen en toen vlogen we over newfoundland. We konden de ijsbergen voor de kust zien drijven. Dan lijken ze heel klein maar dat is dan ook vanaf 3600 voet ongeveer 11 kilometer.

Net geland op Halifax kregen we helaas bericht van Mike (zoon) dat hij naar het ziekenhuis was geweest en dat zijn hartritmestoornis weer terug is en hij opnieuw een cardioversie miet.
NAAR HUIS gilt dan je hele lijf maar Door helaas lange ervaring van cardioversie weten we dat de stoornissen geen kwaad kunnen en een cardioversie wel mee valt. We mogen niet eens terug komen van Mike maar geloof me dat voelt niet prettig om zo ver bij hem vandaan te zitten.

Maandag moet hij naar zijn cardioloog in het AMC dat wachten we maar even af.

We hebben als auto een mooi chevrolet, ff zoeken hoe alles werk en wennen aan de automaat.

We overnachten in het Atlantisch Hotel Halifax. Wat oubollig en overal vloerbedekking maar het bed is prima.

1. Paul:
    5 juni 2015
    Minder dat Mike nu weer naar het AMC moet, in 1e instantie voor Mike natuurlijk maar ook voor jullie. Blij dat jullie de reis nu echt zijn begonnen en die grote auto's rijden zalig :-) Geniet ervan!
  2. Hilda:
    5 juni 2015
    Hé lieve mensen wat een vervelend bericht. Hoop dat het snel beter met hem gaat. Op basis van wat je schrijft begrijp ik dat hij hiermee al vaker te maken heeft gehad. Dan weet je in ieder geval wat het is en hoe de aanpak is in het ziekenhuis. Lieve groet
  3. Lilian:
    5 juni 2015
    Dat is vevelend nieuws, hopelijk valt het mee en kunnen toch genieten van jullie vakantie
  4. Sjoukje Van loenhout:
    Lieve Nel en Gerrit,
    Wat een rot nieuws voor Mike en jullie... Had hij het toch goed... Gelukkig zijn er genoeg mensen om er voor Mike te zijn... Nu moeten jullie met z'n tweetjes nog genieten.. wel fijn dat jullie er wel een realistische kijk op hebben.. en goed weten wat het inhoud... Komt goed.. dikke knuffel Sjouk
  5. Bob Krom:
    5 juni 2015
    Hoi Nel en Ger,een vervelend bericht ivm Mike. Hoop dat het goed gaat met hem . Voor jullie toch een goede vakantie. lieve groet Bob(O)
  6. Marlies:
    Hoi Nelleke en Ger,

Wat akelig voor Mike en voor jullie.
    Het zat hem al niet lekker he, de afgelopen dagen....
    Probeer rustig te blijven, want het komt zeker goed!
    Veel plezier jullie en we horen vast gauw meer.

Groetjes,
    Marlies
  7. Wout:
    8 juni 2015
    Ik hoop en duim dat het na de reset weer goed komt.