Kouchibouguac np naar Baddeck, cape breton, nova scotia

14 juni 2015 - Baddeck, Canada

Dag 11

14 juni

Vannacht kwamen we er achter dat ook onze kleinste prikvriendjes de aanwezig zijn ahhhh hier hebben we een trauma aan over gehouden. Gelukkig kunnen ze niet gemakkelijk door het hor dus het valt mee.

Vandaag zou een rijdag worden (klein foutje van reisbureau Nelleke iets te lange dag eigenlijk maar ja). verstand op 0 (moet niet moeilijk zijn) en gaan met die banaan.

We zijn lekker vroeg wakker en gaan op pad. we ontbijten onderweg wel ergens en gelukkig kwamen we een Tim Hortens tegen een uurtje later. Dit is een soort mac Donalds en na een lekker ontbijtje en heel ff facebook gaan we weer op weg.IMG_0004 Later nog in een tent gezeten die wel een terras aan het water hebben, we moesten gewoon even stoppen maar buitenzitten waai je uit je verschoning dus geen optie.

IMG_0011

Het begin was snelweg maar nu is het de Sunshine trail en dit is een stuk mooier. In Antigonish naar de mall geweest en weer een klein hapje gegeten.

IMG_0014  IMG_0015

Toen de laatste etappe naar Baddeck.

IMG_0022  IMG_0029  IMG_0030  IMG_0031  IMG_0036

IMG_0056

In de verte zien we het meer al liggen waar ons motel over uit kijkt en eindelijk zien we het bordje Baddeck Inn. Inderdaad hebben we een schitterend uitzicht over het meer. Helaas is het nu maar 13 graden dus buiten zitten is niet echt lekker. We gooien de spullen de kamer in en gaan opweg om wat te drinken en avondeten. we gaan wat tenten langs maar uit eindelijk is de yellow cello de leukste plek.

IMG_0038

Lekker gegeten en weer naar de kamer. In het motel is een grote gemeenschappelijke kamer met aan de voorkant overal ramen met uitzicht over het meer, hier is morgen het ontbijt. Ziet er erg gezellig uit

IMG_0043    IMG_0051

1. Paul:
    15 juni 2015
    Zijn wel mooie foto's hoor! En als je in zo'n slee rijdt, valt het asfalt ook mee denk ik :-) Jullie hebben al aardig wat gezien, geniet ervan :-)
  2. Marlies:
    15 juni 2015
    Hoi!
    Nelleke prachtig hoor. Ben je ook wat rustiger over Mike nu?
    By the way: Vandaag bracht Jan B het annual report, ziet er goed uit, volgens mij...
    Veel plezier hoor en no worries!
    Groetjes marlies
  3. Nelleke barten krijgsman:
    16 juni 2015
    thanks marlies, gaat wel hoor xxx